blog blog .

blog

سرنخهاي شناسايي شخصيت

چه بخشي از شخصيت شما بر شما حاكم است؟
همانطور كه در يادداشت قبلي آمده است ؛ از ديد ارك برن شخصيت ما از تعامل 3 جزء مختلف( 1 – كودك 2 – والد 3 – بالغ ) تشكيل شده است . همچنين توضيح داده شد كه خصوصيات هر يك از اين 3 بخش چگونه است و اگر هر كدام بر شخصيت يك فرد حاكم شود آن شخص چگونه رفتار مي كند ، احساس مي كند ، فكر مي كند و يا صحبت مي كند

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۱:۲۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

قيمت ويلچر برقي

برخي افراد چون بيمار هستند يا توانايي حركتي كمي دارند، از مسافرت رفتن منصرف مي شوند يا اينكه به ندرت سفر مي كنند. در حالي كه با پيشرفت هاي صورت گرفته در علم و فناوري، ويلچرهايي ساخته شده اند كه علاوه بر امكانات فراوان، وزن كمي دارند و شما مي توانيد به آساني آن ها را همراه خود به سفر ببريد.

امروزه مدل هاي مختلف ويلچر برقي راهي بازار شده اند كه قابليت تاشوندگي دارند. يعني شما مي توانيد اين ويلچر را جمع كنيد و در صندوق عقب خودروي خود بگذاريد و با خود به سفر ببريد. ويلچر برقي به شما كمك مي كند تا راحت تر حركت كنيد. برخي از مدل هاي ويلچر برقي كه وزن كمي دارند و جمع مي شوند، گزينه ي مناسبي براي افراد عاشق سفر هستند. بنابراين اگر عاشق سفر هستيد و به علت استفاده از ويلچر، خود را از مسافرت محروم كرده ايد، ويلچر برقي سبك مي تواند به شما كمك كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۰:۲۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

با خواص و فوايد دوش آب سرد بيشتر آشنا شويد

طبق بررسي هاي انجام شده گرفتن دوش‌ روزانه با آب سرد فوايد زيادي براي پوست دارد و شست و شو با آب سرد از خيلي جهات به طرز جالبي مي‌تواند باعث تغيير شكل پوست و جواني پوست شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۹:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)